Παρακαλείσθε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής (Γ.Ο.Σ.), που ρυθμίζουν τις ευθύνες και υποχρεώσεις του Πελάτη (εφεξής ο Ταξιδιώτης ή Μεσολαβητής) που συμμετάσχει σε ταξίδι (πακέτο ταξιδιωτικών υπηρεσιών μεταφοράς και μιας τουλάχιστον διανυκτέρευσης) και του Ταξιδιωτικού Γραφείου LOYALTY BUSINESS CLUB (εφεξής η Εταιρία), που πωλάει πακέτα ταξιδιών (εφεξής ταξίδι), που έχει διοργανώσει το ίδιο. Ο Ταξιδιώτης, τα μέλη της οικογένειάς του και οι συμμετάσχοντες, μέσω εταιριών, πρακτορείων, συλλόγων, σχολών ή άλλων φορέων, με τη συμμετοχή ή τη μεσολάβησή τους στο ταξίδι της Εταιρίας ή άλλου διοργανωτή, αποδέχονται, αυτομάτως και ανεπιφύλακτα, το πρόγραμμα του ταξιδιού και τους παρακάτω Γ.Ο.Σ., τους οποίους μελέτησαν προσεκτικά, κατανόησαν και δεσμεύονται να τηρήσουν ως προϋπόθεση της συμμετοχής τους. Για χωριστή αγορά εισιτηρίων ή ξενοδοχείων ή άλλων υπηρεσιών και όχι ο συνδυασμός των παραπάνω δεν ισχύουν οι Γ.Ο.Σ. αλλά οι συμβάσεις πάσης φύσεως μεταφορέων και οι κανονισμοί των τουριστικών αρχών που δραστηριοποιούνται τα ξενοδοχεία ή άλλοι πάροχοι των αντίστοιχων υπηρεσιών.

  1. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ – ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ
    Η Εταιρία LOYALTY BUSINESS CLUB / Γραφείο Γενικού Τουρισμού έχει λάβει Ειδικό Σήμα Λειτουργίας του Ε.Ο.Τ. Η Εταιρία μας διοργανώνει ταξίδια, η ίδια ή σε συνεργασία με άλλους διοργανωτές, τα οποία πωλάει η ίδια ή μέσω άλλου τουριστικού γραφείου, λειτουργούσα ως μεσολαβητής μεταξύ των πελατών/ταξιδιωτών και των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιεί (μεταφορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία, κ.α.) στους οποίους δεν έχει μεν άμεσο έλεγχο αλλά θα υποστηρίξει κάθε συμβατική απαίτηση του ταξιδιώτη ως μεσολαβητής των πελατών της.
  2. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
    Οι έγκυρες εγγραφές στα ταξίδια και οι κρατήσεις θέσεων γίνονται με επίσκεψη στα γραφεία μας, με αλληλογραφία, fax, e-mail, e-shop και τηλεφωνικά και υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
    α) Καταβολή του ολόκληρου του ποσού της αξίας του ταξιδιού, είτε με μετρητά, πιστωτικές κάρτες, με έμβασμα στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρίας ή με το PayPal
    β) Με την καταβολή ποσού, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, τεκμαίρεται η ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων από τον Ταξιδιώτη. Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας αυτού και των τυχόν επιβαρύνσεων του. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται µε την πληρωμή δεν υποχρεώνουν την Εταιρία να δεσμεύει θέσεις.
  3. ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ – ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ
    Οι τιμές των ταξιδιών, που αναφέρονται στο ισχύον έντυπο της Εταιρίας, στην ιστοσελίδα ή το e-shop υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος / το έντυπό / δημοσίευση στο διαδίκτυο με βάση τα κοστολόγια των υπηρεσιών, τους ισχύοντες ναύλους / επίναυλους, φόρους, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων με το Ευρώ, καθώς και κάθε άλλον παράγοντα κόστους.
  4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΕΤΑΙΡΙΑΣ)
    Η Εταιρία έχει υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους Ταξιδιώτες μεσολαβώντας μεταξύ των ταξιδιωτών και κάθε τρίτου που παρέχει τις υπηρεσίες (μεταφορέων, ξενοδόχων), δεν έχει και δεν μπορεί να έχει άμεσο έλεγχο σε αυτούς, οπότε και ευθύνη.
    Η Εταιρία δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων για τις ανωμαλίες στην παροχή των υπηρεσιών και για τις έκτακτες καταστάσεις όπως: ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων, τρένων κ.α.), λόγω αποκλεισμού περιοχών, λοιπών απεργιών και άλλων αιτιών
    Για το λόγο αυτό των πιθανών μικρών ή μεγάλων καθυστερήσεων, για τεχνικούς, μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους, οι ταξιδιώτες δεν πρέπει να προγραμματίζουν συναντήσεις ή δικές τους επισκέψεις, τις ημέρες των μετακινήσεων/πτήσεων.
    Η Εταιρία δεν ευθύνεται για τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, απεργιών, αποκλεισμού περιοχών λόγω καιρικών, υγειονομικών, τρομοκρατικών, πολεμικών, τοξικών συνθηκών, σεισμών, αεροπειρατειών και άλλων παρεμφερών περιπτώσεων ανωτέρας βίας και για κάθε ζημιά, ατύχημα, απώλεια ζωής ή αντικειμένων.
    Η Εταιρία θα εξαντλήσει με κάθε τρόπο βοήθειας για τη συνέχεια του ταξιδιού ή επαναπατρισμού των ταξιδιωτών, αλλά χωρίς ευθύνη ή οικονομική επιβάρυνση η οποία θα βαρύνει τους ταξιδιώτες ως να ταξίδευαν κατ’ ιδίαν αντιμετωπίζοντας ανάλογες έκτακτες καταστάσεις.
    Για τις περιπτώσεις πλημμελής παροχής υπηρεσίας να γίνεται άμεση αναφορά στην εταιρία, για να διορθωθεί το πρόβλημα. Άλλως, θα πρέπει το πρόβλημα να αναφερθεί εγγράφως στην Εταιρία με την επιστροφή και εντός 10 ημερών, επισυνάπτοντας κάθε στοιχείο για την αιτιολόγησή του.
  5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
    Η συμμετοχή σε ταξίδια προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των Ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού καθώς και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα, κλπ.).
    Η καθυστέρηση και η ασυνέπεια του Ταξιδιώτη μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της εκδρομής χωρίς να έχει δικαίωμα αποζημιώσεως ή επιστροφής των χρημάτων του για τις υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν από υπαιτιότητά του..
    Στα αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμούς, κά, θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρηση. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, ο Ταξιδιώτης πρέπει να επιβεβαιώνει επί τόπου τις επόμενες πτήσεις ή άλλο δρομολόγιό του με την μεταφορική εταιρεία και να βεβαιώνει ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο, λιμάνι, terminal, σταθμό, πραγματοποιείται η μετακίνησή του.
    Οποιαδήποτε μετακίνηση του ταξιδιώτη βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τις υπηρεσίες του ταξιδιού που δεν παρασχέθηκαν στον Ταξιδιώτη εξαιτίας δικής του αμέλειας ή ευθύνης, ασθένειας ή ατυχήματος.
    Οι μεταφορείς, ξενοδόχοι και άλλοι πάροχοι υπηρεσιών καθώς και η Εταιρία δεν δέχονται την επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων για λόγους ασθένειας, ατυχημάτων, ιατρικών επεμβάσεων κ.ά και συνιστούμε στον Ταξιδιώτη να ασφαλιστεί για τέτοιο ενδεχόμενο. Ασχέτως της υποχρέωσής της, η Εταιρία θα βοηθήσει για τυχόν επιστροφή χρημάτων μόνο εάν οι παροχείς δεχθούν τα δικαιολογητικά που παρασχεθούν.
  6. ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ – ΕΚΔΡΟΜΕΣ – ΜΟΥΣΕΙΑ – ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ
    Στις εκδρομές των Χριστουγέννων, Νέου Έτους, Αποκριάς και Πάσχα, οι επισκέψεις σε μουσεία και άλλους αρχαιολογικούς χώρους, πιθανόν να µην πραγματοποιηθούν ή να γίνουν σε διαφορετική από την προβλεπόμενη ημέρα, λόγω αργιών και µη λειτουργίας τους. Στην τιμή του ταξιδιού δεν περιλαμβάνονται οι είσοδοι σε μουσεία, αρχαιολογικούς ή παρεμφερείς χώρους εκτός εάν αναγράφεται κάτι διαφορετικό στο πρόγραμμα του ταξιδιού.
    Η Εταιρία δεν ευθύνεται για την πραγματοποίηση, τις τιμές και τις υπηρεσίες που θα προσφερθούν και είναι στην απόλυτη κρίση των ταξιδιωτών να συμμετέχουν ή όχι στις προαιρετικές εκδρομές ή άλλες εκδηλώσεις στο εξωτερικό.
  7. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ – ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
    Όλα τα χρησιμοποιούμενα από την Εταιρία καταλύματα έχουν τη νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας από τις αρμόδιες αρχές της χώρας που δραστηριοποιούνται αυτά και τα δωμάτια που κλείνονται είναι απλά (standard). Η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια τη θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε συνδυασμό με την τιμή πώλησης του ταξιδιού. Δεν υπάρχει ενιαίο κριτήριο διεθνώς παραδεκτό, μπορεί να διαφέρουν μεταξύ τους τα ξενοδοχεία, έστω και αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Τα δωμάτια των περισσοτέρων ξενοδοχείων κατασκευάζονται για δύο κρεβάτια ή ένα διπλό κρεβάτι. Ως εκ τούτου, τα τρίκλινα ή τετράκλινα δωμάτια είναι ουσιαστικά δίκλινα με επιπλέον κλίνη. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά, καναπές ή σπαστό ντιβάνι. Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο συνήθως μεταξύ 14:00-16:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 11:00 της ημέρας αναχώρησης. Αν ο Ταξιδιώτης επιθυμεί να μπει νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσει αργότερα, θα πρέπει να καταβάλει τη σχετική επιβάρυνση στο ξενοδοχείο, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Στα μεμονωμένα ταξίδια, σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα ή την ώρα της προγραμματισμένης άφιξης του Ταξιδιώτη, και εφ’ όσον αυτός δεν έχει ενημερώσει σχετικά, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να διαθέσει σε άλλους το δωμάτιο για όλη την περίοδο της κράτησης. Στην περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων (overbookings) από την πλευρά του ξενοδοχείου, αυτό και η Εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τακτοποιήσει τους ταξιδιώτες, σύμφωνα και με τα ισχύοντα στη χώρα υποδοχής.
  8. ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ – ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ (VISA) – ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Κ.Α
    Για όλους τους συμμετέχοντες στα ταξίδια εξωτερικού απαιτείται η κατοχή νέου διαβατηρίου/ταυτότητας σε ισχύ. Στις χώρες που υπάγονται στη Συνθήκη Schengen μπορείτε να ταξιδέψετε και με αστυνομικές ταυτότητες με λατινικά στοιχεία. Η Εταιρία συνιστά να έχετε στο ταξίδι το διαβατήριό σας σε ισχύ τουλάχιστον έξι (6) μηνών μετά την επιστροφή σας.
  9. ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    Η Εταιρία δεν παρέχει ασφάλεια στα ατομικά ταξίδια. Συνιστάται σε όσους θέλουν να ασφαλιστούν για ποσά, για ασφάλιση ζωής, αντικειμένων, ατυχημάτων κ.ά καλύψεων, να συνάψουν ατομικό ασφαλιστικό συμβόλαιο για τα ποσά που επιθυμούν είτε απευθύνοντας στον ασφαλιστικό τους πράκτορα, είτε καλώντας την Εταιρία μας.
  10. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
    Οι αποσκευές παραδίδονται στον μεταφορέα κα παραλαμβάνονται με ευθύνη και φροντίδα των κατόχων τους, ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι συνοδός του τουριστικού γραφείου. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας των αποσκευών ισχύουν ο Κανονισμός της ΙΑΤΑ για τα αεροπλάνα και οι αντίστοιχες διεθνείς Συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον καθώς και για τα ξενοδοχεία, η δε ευθύνη, στην περίπτωση αυτή περιορίζεται σύμφωνα με τις Συνθήκες αυτές. Η Εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών και των τυχόν τιμαλφών και αντικειμένων αξίας και συνιστούμε την ανάλογη ασφάλισή τους ή να μην τα πάρετε μαζί σας. Άσχετα με το είδος του ταξιδιού (αεροπορικό, θαλάσσιο ή με λεωφορείο) η Μεταφορική Εταιρία αναλαμβάνει τη μεταφορά για κάθε ταξιδιώτη μόνο μιας βαλίτσας μικρού μεγέθους (χειραποσκευή) και βάρους μέχρι 10 κιλά, εκτός αν άλλως αναφέρεται (πχ στις πτήσεις εσωτερικού υπάρχουν χρεώσεις για κάθε βαλίτσα). Αν ο ταξιδιώτης έχει υπερβάλλον βάρος ή περισσότερες αποσκευές, μπορεί ο μεταφορέας να χρεώσει επιβάρυνση και υποχρεούται ο ταξιδιώτης να πληρώσει επιτόπου.
  11. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
    Όλες οι κρατήσεις είναι μη ακυρώσιμες και μη επιστρεψιμες.
  12. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
    Τυχόν θέματα που δεν καλύπτονται από τους πιο πάνω όρους συμμετοχής, θα επιλύονται με βάση την καλή πίστη. Η σύμβαση μεταξύ της Εταιρίας και του Ταξιδιώτη διέπετέ από το ελληνικό δίκαιο. Η Εταιρία και ο Ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη και κατανόηση κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει. Σε περίπτωση αποτυχίας, τα μέρη μπορούν να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του Ελληνικού Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Γραφείων ΗΑΤΤΑ και να ζητήσουν τη μεσολάβησή της. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί και τότε δυνατή, αρμόδια θα είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας.